אדיר כהן הבעלים של חברת צלול פנה אלינו עם קושי תפעולי מאוד גדול, הם היו מבצעים אחת ליום בבוקר מאות שיחות טלפוניות על ידי 4 מוקדניות לטובת תיאומים ואישורי הגעה להגעות של טכנאים ומתקינים
המטרה הייתה לייצר צ'אטבוט ומנגנון שיודע בבוקר לשלוח הודעות שוטפות לכולם, ולבצע אישורי הגעה בהתאם, כחלק מזה יש גם מנגנון של פולואפים, דחייה, וכל מה שנדרש על מנת למנוע התערבות אנושית
1. צ'אטבוט תיאומים ואישורי הגעה
2. צ'אטבוט שירות לקוחות
3. מנגנון דחייה או ביטול
כל מה ששאלתי שאפשרי הופתעתי לשמוע שבוודאי שאפשר
חברת צלול