משה רפאלי הבעלים של הרשת הגיע אלינו כאשר יש לו עובדת במשרה מלאה שמבצעת שירות לקוחות בוואטסאפ ועוזרת לכל הפונים למצוא את המתנה המתאימה להם, העובדה שמדובר בכוח אדם אנושי, יוצר אי זמינות בשעות מאוחרות, סופי שבוע וחגים, ובנוסף לכך, למענה מאוחר, בנוסף, יש תלות מאוד גדולה באותה עובדת כאשר היא לא נמצאת.
המטרה הייתה לייצר צ'אטבוט שהוא כוח אדם דיגיטלי, שידבר עם כל פונה בכל שעה, ויעזור לו בעזרת מספר שאלות קצרות להתאים את המתנה המשולמת, מה שיגרום למענה מהיר, בכל זמן.
1. צ'אטבוט מכירתי להתאמת מתנה
2. מנגנון מעקב אחרי משלוחים
3. מנגנון אפסייל עם קופונים לאחר הרכישה
"הצ'אטבוט נותן תחושה ללקוח שגם ב-1 בלילה, יש בן אדם שזמין בשבילו"
קינדר טויס