חברת CTFX הגיעה עם תשתיות בסיסיות הדורשות שיפור, הרבה מהתהליכים היו נעשים בצורה ידנית וגם בצד חווית הלקוח היו מרגישים זאת, מעבר לכך, כל ההתנהלות בניהול תהליכי מכירה לא היה שיטתי במערכת אחת מסודרת, ללא בקרות, לוחות בקרה, ו-KPI
המטרה הייתה לייצר מערכת מרכזת (CRM) שהחברה תוכל לנהל משם את כל תהליך ומסע הליד-לקוח, עם כמה שפחות התעסקות ידנית בדרך, המטרה הייתה שהכל יקרה אוטומטי
1. הטמענו מערכת CRM עם כל האזורים והיכולות הנדרשות
2. בנינו צ'אטבוטים ברשתות החברתיות לאיסוף לידים
3. הקמנו אוטומציות מאחורי הקלעים למסע הלקוח
אחי, ***** תפה, לך אליהם, אתה תקבל את הדבר הכי טוב שקיבלת בחיים שלך!
CTFX