
אטנדינג ביצעו ללקוחות שלהם שליחת אישורי הגעה בסמסים, מה שגרם לאחוזי אישורי הגעה להיות נמוכים, מעבר לכך, ביחס למתחרים, הם היו חייבים בידול משמעותי ולהיות ברמת טכנולוגיה מתקדמת יותר
המטרה הייתה לייצר מנגנון אישורי הגעה ותזכורות דרך הוואטסאפ בקלות ונוחות לכל הצדדים
1. מנגנון אישורי הגעה בוואטסאפ
2. הרחבת הפעילות העסקית ל10+ סוגי אירועים
3. צ'אטבוט שירות לקוחות
4. מנגנון נטישת עגלה באתר
כל מה שקשור לאוטומציות הם הטלפון הראשון והאחרון שלי
אטנדינג