מור פאר

יועץ ומרצה עסקי בארגונים

קצת על הפרויקט

נקודת מוצא:

מור פאר הגיע אלינו עם תוכנית חדשה ומוצרים חדשים שהוא פיתח, מדובר במוצרים שפונים לקהל הרחב במחירים נגישים, כחלק ממהלך כזה, מגיעה חובה לייצר תהליכי אוטומציה, אחרת מדובר בתפעול משמעותי מאוד, תהליך מכירה, פתיחת קורסים, ניהול דאטה, שליחת חשבוניות וכדומה..

המטרה:

המטרה הייתה לייצר מנגנון ומערכת בשילוב עם צ’אטבוט שיעזרו למור פאר לייצר סקיילינג שתלוי אך ורק על יכולות שיווק, ושכל שאר התהליך, יהיה מבוסס אוטומציה ומערכות, תהליך המכירה יבוצע על ידי צ’אטבוט וסליקה דיגיטלית, פתיחת הקורסים, התכנים וכל המידע יונגש אוטומטית, ושבעצם הכל ירוץ בלי מגע יד אדם

מה עשינו?

1. צ’אטבוט מכירתי שמוביל לידים לרכישה של מועדון הסוגרים
2. תהליכי אוטומציה מאחורי הקלעים מול מערכת ה CRM

התוצאה:

יכולת צמיחה של לפחות פי 3 ממה שהיה מתאפשר בצורה ידנית

0 +
לידים שעברו תהליכי מכירה אוטומטיים
0 +
רכישות
0 +
ש"ח חיסכון כל חודש

רמה מקצועית שלא הכרתי מעולם

מור פאר