מערכת אוטומציה - MAKE

מי אנחנו?

אני אליאל טרבולסקי, בעלים ושותף בחברת האוטומציה Vitrue
אנחנו חברה שמובילה את שוק האוטומציות ב-6 שנים האחרונות
תחום האוטומציה העסקית הוא תחום מרתק שתופס תאוצה כל שנה

הסיבה?
מאוד פשוט, העולם נעשה טכנולוגי יותר, ולכן גם העסקים חייבים להתאים את עצמם לכך.

לאחר 6 שנים בתחום, יש כלי מדהים שהכרתי עוד בצעדים הראשונים,
מדובר בכלי מהפכני שכאשר אומרים את צמד המילים אוטומציה עסקית זו מילה נרדפת

כן, אני מדבר על MAKE.
מערכת MAKE היא מערכת האוטומציה הטובה בעולם כיום !
לא רק לדעה האישית שלי, מאות אלפי יוזרים בעולם מעידים על כך
החל מבעלי מקצוע כמוני שמתעסקים באוטומציה כתחום מרכזי ועד למשווקים, בעלי עסקים, וחברות אנטרפרייז.

מערכת MAKE מאפשרת לנו לייצר תהליכים פשוטים עד מורכבים באוטומציה מוחלטת ללא יד אדם.
היא מאפשרת לנו לחבר בין אלפי מערכות שונות וליצור תהליך מושלם מקצה לקצה עם כל לוגיקה שנרצה.

MAKE מאפשר שזה יתאים לצרכים שלנו ויהפוך את הפעולה הידנית שלנו ל-100% אוטומציה.

 

מה המוצרים שלנו? מה המוצר, מה הוא בא לפתור ? למה דווקא את המוצר הזה?

אחרי שצברתי ידע רב בתחום ובמערכת והרגשתי שכולם צמאים לידע נרחב יותר בנושא,
החלטתי להרים את הכפפה וליצור קורס נרחב על המערכת, בקורס אני מתחיל מהשלב הכי ראשוני וממשיך לנוסחאות מורכבות מאוד.
היה לי חשוב שהכל יהיה מלווה בהסברים פשוטים, שכל אחד או אחת תהיה את האפשרות להבין את הדברים.
הקורס מכיל תוכן של כ-30 שעות, ומתעדכן באופן שוטף בתכנים חדשים ועדכניים.

מי האווטאר? מי הלקוח קצה שמוכרים למה? למה דווקא לו? איזו בעיה פותר לו השימוש במוצר?

הקורס בא לתת מענה ל-3 קהלים מרכזיים: 

1. בעלי עסקים / העובדים שלהם שרוצים לקדם את החברה ולייעל אותה
הכאב והצורך המרכזי לקהל היעד: לעסקים היום יש קושי גדול בביצוע משימות שוטפות 
הזמן האפור שהולך להם על משימות קטנות שגרתיות הופך להיות חלק נכבד מהיום,
ברגע שמבינים את זה , יש רצון וצורך משמעותי להתייעל ולחסוך כסף בכוח אדם,
ואוטומציה עסקית היא הפתרון.

2. אנשים שרוצים להתמקצע ולהיכנס לתחום האוטומציה העסקית
הכאב והצורך המרכזי לקהל היעד: שוק האוטומציה הוא שוק מתפתח עם ביקוש רב לאנשי מקצוע איכותיים,
מדובר בשוק טכנולוגי ועל כך גם התגמול שניתן להרוויח הוא בהתאם,
זה שוק שניתן לגבות בו בין 200 ל-750 ש"ח פר שעת עבודה בהתאם לניסיון ולנישה,
או בצורה פרוייקטלית גם יותר,
הקורס נותן כלים רחבים שמאפשרים להתמקצע ולעמוד בשורה אחת עם בעלי המקצוע המובילים בתחום.

3. נותני שירות דיגיטליים שמחפשים כלי תומך שיעזור להם להרחיב את סל האפשרויות שלהם
(חברות פרסום, בוני אתרים, מטמיעי מערכות, מפתחים בקוד ועוד…)
הכאב והצורך המרכזי לקהל היעד: היום בעלי העסקים מחפשים פתרון מקצה לקצה ואנשי מקצוע שיודעים להוביל אותם לשם,
בתור נותני שירות או אנשי מקצוע בתחומים מקבילים ומשיקים, להכיר ולדעת להשתמש בכלי אוטומציה ופתרונות אוטומציה זה מתבקש ונצרך,
מעבר לכך, זו הזדמנות עסקית מצויינת להרחיב את סל הכלים והשירותים,
גם לתת ערך גבוה ללקוח, וגם להצליח לגבות יותר בעבור המעטפת שאנחנו נותנים.

אם עשינו שיווק - מה עבד לנו?

עשיתי פוסט שיווקי בקבוצה שמתעסקת באוטומציה עסקית במטרה לחלק 30 קורסים במתנה,
המטרה הייתה לראות עד כמה יש רצון וצורך,
היו לי מאות תגובות, ועצרתי את החלוקה באמצע,
זו הייתה הוכחת היתכנות שיש ביקוש מאוד גבוה וצורך נרחב,
מעבר לכך, יש עוד המון קהלים שעדיין לא ניסיתי להגיע אליהם, והשוק פתוח לרווחה.

אם יש איסורים של פרסום - להכניס כאן

חשוב להכיר את המוצר ולהבין מה הוא נותן ולא להבטיח מעבר,
השם שלי מאוד חשוב לי, אני לא בא למכור חלומות.
יש כאן מוצר טוב עם ידע שלא יצא לי לראות בקורסים אחרים, כך שאין צורך למכור סיפורים.
הרצון שלי הוא לשווק ולמכור את מה שבאמת קיים.
חשוב לשים לב להימנע ממשפטים של הבטחות בנוגע לדברים שאפשר להשיג אם עושים את הקורס
כי בסופו של דבר, הכל תלוי במי שלומד, הקורס הוא רק ידע.

דף שותפים באקט